BlogRankers.com Marry Me...: Val av ringar

måndag 10 oktober 2011

Val av ringar

Ok, jag kan se att jag börjar få några läsare. Kul!! Inga kommentarer ännu, men det kommer säkert. Jag har ju inte direkt bett om synpunkter än heller. Men nu tänkte jag köra en liten röstning.

Jag har skrivit ett tidigare inlägg om vad vi har för förlovningsringar, släta rundade titanringar. Bild finns i det gamla inlägget.

Nu skulle jag behöva hjälp med vad vi ska ha för vigselring(ar). Min första egna tanke är ju titan igen. Men kanske man kan mixa med något annat material... Vad tycker ni? Kommentera gärna om ni har något annat förslag än de som finns med i röstningen.







webvoter-omröstning




Vilka vigselringar ska vi ha?






Gult guld

Silver

Titan

Vitt guld




Se resultat




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar