BlogRankers.com Marry Me...: Höstbröllop

måndag 3 oktober 2011

Höstbröllop

I lördags var vi på bröllop, det tredje och förmodligen sista för i år (för oss i alla fall). Det var jättevackert och gick i höstens fina färger. Det var ett klassiskt kyrkbröllop med en duktig, rolig och lättsam präst.
Jag älskar kyrkor, de är så vackra och fridfulla! Men jag tror inte att jag själv kommer att gifta mig i kyrkan. Anledningen är att jag inte tror på Gud, det känns lite fel då...? Jag tillhör ju visserligen ingen annan religion än kristendomen heller, men det känns på något sätt orättvist mot kyrkan och församlingen att gifta sig där när man inte tror på Gud. Jag är lite kluven. Åsikter?
Hur som helst hade vi jätteroligt i lördags. Vigseln var underbart fin, maten fantastiskt god, det var dukat så fint och vi dansade hela natten =) Jag har lite träningsvärk i magen, undrar om det kan vara allt dansande... Om jag får träningsvärk av att dansa så borde jag verkligen, verkligen börja träna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar